Friday, January 15, 2010

DERMACOS Camouflage Cream

Baru-baru ni ada seorang make up artist cadangkan aku untuk mengguna kan produk Dermacos ni untuk make up kan org...exspecially untuk make up kan pengantin...color kod yg wajib ade D4,D4.5 dan D5. aku tgk hasil dari die make up gune Dermacos ni memang cantik...memang menakjub kan..halus jer hasil nye..Dermacos ni produk dari Kryolan . Aku ingat nak beli la produk ni...Die ckap make up artist wajib ade..hehehe..tgh aim la ni nak beli.. menambah kan koleksi dan memenuh kan make up case aku..Tak salah aku mase aku kawin ,mase majlis bertandang,make up artist aku gune kan produk ni...nnti aku carik balik gambar tu...akan ku uploadkan..
Ref :
D3/D3.5 - Putih Melepak Very Fair versi Diana Danialle

D4 - Cerah Fair versi Siti Nurhaliza

D4.5/D64 - Sederhana Medium versi Fasha Sandha

D5/D65 - Sawomatang Tan versi Nurul Ajai
D0/D1 - Highlight

D14 - Shading

D32 - Blusher base.


ha..ni lah gambar nye...nasib masih simpan lg...mase ni make up artist tu menggunakan kod D4 utk kulit cerah mcm aku,hehehe perasan plak. ...ni la hasil nye...cantik kan? lembut je color nye...wah terkenang plak 8 bln yg lalu...saat2 jd pengantin baru...

No comments:

Post a Comment